24 Kasım 2011 Perşembe

Android Telefon Sesi Yükseltme (Turkcell T10 Ses Yükseltme)

Bildiğiniz üzere arkadaşlar çoğu android telefonumuzun sesi kısık çıkmaktadır. Mesela benim telefonum turkcell t10 sesi oldukça az çıkıyor, idare ediyordum bir yere kadar ama canıma tak etti artık. Bu ses yükseltme programını kurmak için telefonunuzda root atmanız gerekmektedir. Ben de öyle yaptım sesi kısık çıkacağına dedim root atıp kurtulayım. Özellikle t10 kullanıcıları için yarayışlı olacağına inandığım bir uygulama. Programımızın ismi : Android Louder Volume Hack
http://www.filecrop.com/louder-volume-hack-apk.html

9 yorum:

  1. t10 telefonuma kurdum şimdi sorunsuz çalışıyor teşekkür ederim arkadaşım. Blogunda başarılar dilerim

    YanıtlaSil
  2. root nası atcaz kardeş

    YanıtlaSil
  3. kardeş sunu bı acıklasaydın ;)

    YanıtlaSil
  4. ben bunu yükleyeceğim ama telefona bir şey olur mu? güvenlimi?

    YanıtlaSil
  5. Evet güvenli cwm sakat sadece sıkıntın olmasın

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler16 Mart 2012 23:33

    teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. uygulamayı yukledım ama acılmadı hata verıyor ne yapmam gerekıyo bırde arkadaslar navıgasyon programı varmı t10

    YanıtlaSil
  8. Program nası yapıcağızz ?

    YanıtlaSil
  9. benim telefon turkcell t20 ve rootlu olur mu (sesi çok fazla çıkıyor]yapsam olur mu ?

    YanıtlaSil